16. februar 2009

Blogcandy

Her er den så - den lovede blogcandy:



Den består af følgende:

Ikke bare et, men TO personlige stempler.
Vælg to til dig selv eller giv det ene til en god ven/veninde. Sammensæt rammer, tekst og font efter eget ønske udfra inspirationsarkene i galleriet HER - eller find/tegn selv det, du gerne vil have lavet til et stempel. Hvis du har en tatovering, kan den såmænd også blive til et stempel - det har jeg lavet før ;-)
Vælg mellem montering på graveret træklods eller montering med EZ-mount. Den sidste leveres i denne anledning sammen med en graveret akrylklods, helt specielt til stemplet.


4 runde tekststempler
Et sæt runde tekststempler, der passer til punch med diameter 44 mm. I dagens anledning er det monteret med EZ-mount og pakket i akrylæske sammen med en lille akrylklods, der passer til stemperne.



Sort/hvide chipboard sommerfugle, der kan males, sværtes eller bruges som de er på en scrapbogsside eller et kort.

2 kort, der måske kan bruges som inspiration til brug af de runde stempler:






Fordi, I har måtte vente så længe på denne blogcandy, er der også en 2. præmie: Et personligt stempel efter eget valg.


Hvis du vil med i lodtrækningen om denne blogcandy, skal du gøre følgende:
- lægge en kommentar under dette indlæg senest søndag den 22. februar.
- linke til denne udlodning i et indlæg på din blog/hjemmeside, hvis du har en (du kan godt deltage, selvom du ikke har en blog/hjemmeside)
Så trækker jeg lod senest den efterfølgende tirsdag.

44 kommentarer:

Anonym sagde ...

De er altså superlækre de stempler. Jeg tror jeg ville kunne hoppe over månen bare for 2. præmien... Nå men linket er på plads i linklisten på min blog og jeg rører mig ikke ud af flækken før resultatet er ude ;) - Ellers må jeg jo bare til at købe et selv :)

Lotte sagde ...

Super lækker blogcandy. Den må jeg da helt klart have fingrene i. Dejligt at se dig på banen igen.

Betina Olesen sagde ...

Som jeg skrev igår også, er det altså godt at se dig på banen igen...
Skønne kort du har lavet, og ja de er flot inspiration for vinderen.... er det et stempelaftryk ved siden af/langs med det gule bånd?

Ohhhhh.... ville gerne have fingrene i pakken med de 4 stempler, dem har jeg lige ønsket mig ;-)

Hygge fra Betina

Heidi sagde ...

wawww for lækker blogcandy - der er linket fra min side ;o)

Skulle jeg ikk være så heldig at vinde - kan jeg så købe disse lækker stempler nogen steder ??

Linda K. sagde ...

Som du ved er jeg FORELSKET i de stempler - og sikke en flot pakke du har sat på højkant her! Der er linket på min krea side :) og skønt at se dig blogge igen, og se dine skønne kreationer! Tak for det!

Anne Thormose sagde ...

Wauw - det er da nok den fedste blogcandy til dato. Jeg ville rigtig gerne vinde de skønne stempler - og specielt gerne det personlige stempel til min mor.

Lækre ting, du har fået lavet - glæder mig rigtig meget til at se dig på Covention.

Pia sagde ...

wow Gurli hvor er det en lækker pakke og de sommerfugle er så utrolig smukke og nogle fantastik flotte kort. Du må have en dejlig dag

sonja sagde ...

flot blogcandy denkunne jeg også godt tænke mig at få fingrne i,flotte kort du har lavet.dejligt at du er på banen igen.

Charlotte Ravn sagde ...

Super skønt, at du er "back in buisness" Sikke en super lækker candy du udlover og hvor er det bare nogle flotte kort du har lavet.

Anonym sagde ...

Det er da noget af en lækker blogcandy, den vil jeg da gerne være den heldige ejer af, ellers må jeg jo bestille nogen.
De er bare super skønne og meget anvendlige
Hilsen Scrapfan

Anonym sagde ...

Eiii hvor jeg glæder mig til at kunne købe dine stempler. De er så fede - Den pakke med 4 stempler :-)

Karina Beck sagde ...

Det er da godt nok den lækreste blog candy, jeg nogensinde har set.
Jeg har selvfølgelig linket på min blog ; )

LindaS sagde ...

Super blogcandy - er vild med dine stempler og sommerfugle. Det er nogle flotte kort du har lavet.

Lena Katrine sagde ...

Åh, så flott candy! Jeg legger selvsagt link til den i candybaren i bloggen min, og vil veldig gjerne være med i trekningen!
I tillegg linker jeg deg opp i bloggrollen min, for her må jeg nok følge med videre ;o)

Gitte sagde ...

Ih sikke en lækker blogcandy du har udloddet. Super skønne stempler.
Skønt at se dig på bloggen igen.:)
Nogle skønne kort du har lavet.
Hvis jeg ikke skulle være heldig at vinde så skal jeg ha' købt nogle af de skønne stempler.

Annette sagde ...

Hej Gurli
Dejligt du er kommet lidt igang igen. Håber at lykken er med mig og at jeg vinder denne skønne præmie.

Annette

Mette sagde ...

sikke en lækker blogcandy - det må gerne komme hjem til mig :-)

Anne Bente sagde ...

wawwwww for en candy, og sååå flotte kort også

Karin sagde ...

Hold da maule ... der er gang i dig igen :-) dejligt. Du kan da lige øsregne med at jeg lige lægger linket ud med det vuns ;-)

Anonym sagde ...

Gurli for dælen hvor er det dejligt at se din blog blomstre op med aktivititet igen :) Du ved jeg er din number one fan - glæder mig til biksen er oppe at køre!

Pialine sagde ...

Skønt at se der kommer gang i stemplerne igen. Jeg er superglad for de stempler jeg har købt hos dig men har jo ikke alle ;o) Så nu håber jeg bare på lykkens gudinde finder vej forbi mig :o)
Glæder mig til i næste uge hvor stempler og priser opdateres.
Knuzzer
Pialine

rhh sagde ...

hej, jeg er før stødt på rosende omtale af dine ting, så jeg stiller gerne op i køen af dem der er interesseret i at få fingre i din blogcandy :o)

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Lækker, lækker blog candy. Fint at se du er klar igen.

Cecille sagde ...

Har hørt dine stempler omtalt utallige gange. Lækkert du er tilbage, så kan jeg jo godt ønske mig mit eget personlige stempel :-)

Lækker blogcandy - den vil gøre lykke her !!

Naja Dorph Willumsen sagde ...

Det hele ser virkelig smukt ud...og jeg kan jo ikke lade en så god mulighed går forbi min næse, dejligt du er tilbage igen :D

Curly sagde ...

Jeg er helt og aldeles forelsket i stemplerne... dem vil jeg hellere end gerne eje :)

Anni Gregersen sagde ...

Nøj, det ser sørme da lækkert ud....Det kunne man jo sagtens bruge. Og sikke nogle lækre kort. FLOT

Unknown sagde ...

det er da en super lækker blogcandy, den vil jeg da gerne have fingre i :) det er en rigtig hyggelig blog du har dig :)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke nogle super lækre stempler. Dem gad jeg godt vinde. Tror jeg må investere i et selv hvis jeg ikke vinder ;0)

Anonym sagde ...

Rigtig lækker candy. hvor herligt at du laver stempler igen.

Sissen sagde ...

Her kommer det en hilsen fra Norge, håper det er greit :) Candy er stas :)

HenrietteH sagde ...

Fed blogcandy - krydser fingre for at få fat i den - velkommen tilbage til den officielle scrapverden...

fie & Co sagde ...

Hold da op, hvor er det fantastisk du har fået gang i stemplerne en! Jeg glæder mig virkelig SÅ meget til at se det hele:0)
Og WOW en fantastisk blog candy, hvem gad ikke godt og vinde den?

Knus

Sus sagde ...

Wow, sikke nogle super flotte præmier. Hvem der var så heldig at vinde dem :o)

Kirsten Gro sagde ...

Velkommen på banen igen Gurli! Det her er jeg da nød til at være med til for det er nogle kanonflotte ting du har på højkant!

Hanneby sagde ...

Super dejligt at se dine stempler i virkeligheden, jeg x´er fingre for at jeg vinder :o)

God dag til dig

HanneBy

Bitten sagde ...

Wow, godt du er på banen igen, for jeg skal snart bestille noget :-) Flotte stempler du har og jeg elsker dine sommerfugle. Jeg linker til dig nu.

Pia sagde ...

Skønt med noget nyt inspiration. Lækker pakke - den passer lige til mig :o)

Anonym sagde ...

Hold da op nogle lækre ting !
Jeg kan kun sige en ting, bare disse ting landede i sønderjylland.

Anonym sagde ...

cheap DVaeKGaK [URL=http://www.camera--lenses.com/]canon 75-300 iii[/URL] at my estore bCyupops [URL=http://www.camera--lenses.com/ ] http://www.camera--lenses.com/ [/URL]

Anonym sagde ...

you definitely love UMlbldsb [URL=http://www.cheapguccireplica.tumblr.com/]gucci outlet[/URL] with low price IEIbsyVP [URL=http://www.cheapguccireplica.tumblr.com/ ] http://www.cheapguccireplica.tumblr.com/ [/URL]

Anonym sagde ...

order an xNJvcyJD [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/]designer replica bags[/URL] for promotion code WNjRYpFv [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ ] http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ [/URL]

Anonym sagde ...

you must read JmbgHsFy [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/]knockoff handbags[/URL] to your friends yIokBcGb [URL=http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ ] http://www.cheapdesigner--handbags.weebly.com/ [/URL]

Anonym sagde ...

comparable written piece:http://gclub-superbet.com/forum/index.php?topic=7195.new#new
,addiitional information at this juncture :http://www.sheportal.net/__dovedite_tijelo_u_formu__3514.htm
,you can even such as: http://www.ejabuy.com/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=790475&extra=
Nike rmwalvu572867455